JUL

JUL
 
 
 
 
 
Nu er det sgu snart jul….
og her sidder jeg, efter en sommer og et efterår der har stået mere eller mindre i operationernes tegn…
stadig med brok – den kan nemlig stadig klemme sig ud og der er ikke mere at gøre ved det …
de kan ikke gå ind igen der er for meget arvæv.
men ikke helt nok endnu åbenbart!!
Jeg skal se tiden an en tre måneders tid… og nu er jeg tilbage på arbejde..hvis der ellers var nogen der ringede, jeg er jo kun tilkaldevikar!
 
Glæder mig til jul!!
Jul er et tegn på at det nok snart bliver forår igen…
Vi ser mennesker jeg ikke ser så meget i hverdagen…
Vi tænker mere på hinanden…
Vi pynter hjemmet med friske grangrene og hjemmelavet pynt og det luner…
i år holder jeg ikke jul hjemme…
og behøver sådan set ikke hverken juletræ eller julebag ..
men jeg bager alligevel og laver konfekt
og på bordet i hjørnet af dagligstuen
står et pyntet træ og lyser op allerede….
noget af det bedste ved julen…
er alle resterne i dagene efter!!
Jeg er nødt til at bage lidt
hvis der skal være nogen rester…..
men jeg har ingen kagedåser i år
jeg brugte alle kagedåserne til at blande polyfilla i i foråret da jeg malede spisestuen…
dengang var der læænge til jul…
jeg må ud og finde nogen nye
eller bare smide kagerne i plasticposer…
plasticposer er på mange måder bedre, hvis man bare har et sikkert sted at lægge dem
de er mere tætte
man er ikke så tilbøjelig til liige at linde på låget og snuppe en enkelt!!!
Jeg glæder mig til jul …
jeg er ikke i julestemning
men jeg kan mærke den kommer snigende….
måske når den frem inden jul
men det gør heller ikke noget hvis den er lidt forsinket!!
 
RIGTIG GOD JUL ALLESAMMEN!!!
 
 
 
Om teakl
Undres og længes og vrøvler i eet væk... verden er kraftedemig stor! Livet sært og fuldt af tildragelser og underlige mennesker med mærkelige meninger om alt.. min egen mening er naturligvis ufejlbarlig!

One Response to JUL

  1. Aase says:

    Kære Tea.Det lyder fuldstændig vanvittigt med det brok, men jeg håber da, at det ikke generer dig eller smerter for meget i hverdagen. På trods af brok ønsker jeg dig og dine børn en rigtig glædelig jul.

Skriv et svar

