BROKKE BROKKE BROKKE ….

Flere brokkerier …
 
Ja nu er det så et stykke tid siden jeg var så heldig at komme hurtigt til aå jeg kunne blive opereret for brok!!
Dejligt at komme til hurtigt! Dejligt men dyrt – for det er man jo selv nødt til at betale for på et privathospital – det er så mit eget valg og det skal jeg ikke klandre andre for…
 
Nu skete der så bare dét der ikke måtte ske – min brok er der endnu for han fandt den sgu ikke!!
Det gjorde også ondt og mere ondt end man liige skulle tro – men det var måske ikke så mærkeligt?
Jeg har ondt endnu og det er måske heller ikke så mærkeligt?
tog kontakt til hospitalet for et par dage siden – og blev bedt om at komme til undersøgelse igen – jo den var god nok – jeg havde da stadig min brok!
 
Nu er den så bare blevet værre i mellemtiden og det er jo meget godt for så er den lettere at finde!!
De skal ha den ros – jeg slipper for to regninger – men jeg er nødt til at vente en måned mere – før kan han ikke grave i mig igen. Det kunne ligeså godt være sket i det offentlige – og ville sikkert have taget endnu længere tid. Jeg trøster mig med at jeg nu har lidt tid til at få skrevet og malet…
men det er svært at koncentrere sig! Jeg vil bare gerne ha det overstået.
 
Det er også svært at finde den sædvanlige humoristiske tone frem …
igår faldt en ældre dame på parkeringspladsen foran NETTO …
Jeg piskede hen og hjalp hende op…. av av av
 dér glemte jeg sgu lige, jeg ikke kan løfte!! Jeg orker ikke mere nu – jeg lå faktisk under selve operationen (som var i lokalbedøvelse) og SAGDE: Jeg tror den sidder længere nede! Næ nej det var bare noget jeg troede, fordi han gik ind et andet sted end man skulle tro!
GU VAR DET DA EJ!!
Paphovede! Åndsamøbe! Pikansjos! Båtnakke!
Dejligt at få lidt luft!!
 
Han er sikkert en dygtig kirurg – det er jeg ikke – men han er alt alt for vant til at det er ham selv der ved bedst! Man skal lytte til andre mennesker … lytte og tænke….
Sommetider er vi bare eksperter i os selv… selvom vi ikke er kirurger!
 
jaja …. og nu venter jeg og længes efter at få det her overstået – og blive mig selv igen – engang med tiden når alle nerver er vokset ud igen – jeg er følelsesløs ( et sted man ikke har spor lyst til at være følelsesløs) og lettere handicappet og jeg tjener ingen penge … men jeg synes jo det er synd for mig – så jeg BRUGER en del… på chokolade og whisky og bestikkelse til ungerne!!
 
Vi ses vel til julemarked i Hundested?? Jeg har brug for, at I køber en hel røvfuld smykker og billeder!!!
 
Hvis jeg ellers er frisk til den tid!!!
 
 
 
Om teakl
Undres og længes og vrøvler i eet væk... verden er kraftedemig stor! Livet sært og fuldt af tildragelser og underlige mennesker med mærkelige meninger om alt.. min egen mening er naturligvis ufejlbarlig!

One Response to BROKKE BROKKE BROKKE ….

  1. Aase says:

    Kære Tea.Det har udviklet sig til at blive en rigtig trist historie. Jeg håber og ønsker for dig, at du ikke helt taber modet. Jeg kan slet ikke forstå, hvordan det kan ske, at han ikke kunne finde brokket, for det kan man da normalt føle sig frem til, men jeg er jo heller ikke læge. Held og lykke med det!!

Skriv et svar

